یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۲۲:۳۳

۱۴ دوره تخصصی دریایی در شرکت پایانه‌های نفتی برگزار می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: رئیس آموزش شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: برای نخستین بار در کشور موفق به دریافت مجوز برگزاری ۱۴ دوره تخصصی دریایی در جزیره خارک شدیم. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، علی احدپور با اشاره به دریافت مجوز برگزاری ۱۴ دوره تخصصی دریایی، اظهار کرد: برای نخستین بار در کشور یک شرکت این تعداد مجوز برگزاری دوره‌های تخصصی دریایی از سازمان بنادر و دریانوردی دریافت کرده است. وی، افزود: برگزاری این دوره‌ها افزون بر افزایش دانش شغلی و تخصصی کارکنان حوزه دریایی، بهره‌وری و اثربخشی بیشتر در انجام وظایف ایجاد کرد و انطباق بیشتر با استانداردهای آموزشی، گواهینامه‌ای دریانوردان شرکت پایانه‌های نفتی ایران در برابر سازمان‌های متولی و نظارتی مرتبط را به همراه داشت.


احدپور یادآور شد: اخذ مجوز برگزاری دوره‌های تخصصی دریایی در خارک که با پیگیری‌های عملیات و آموزش با سازمان بنادر و دریانوردی صورت گرفت، علاوه بر صرفه‌جویی‌ها و مزایای مستقیم و بسیار، سبب شناسایی و پررنگ شدن اعتبار شرکت پایانه‌ها به عنوان دارنده یکی از بزرگترین واحدهای عملیاتی، دریایی و آموزشی است. رئیس آموزش شرکت پایانه‌های نفتی ایران درباره اثربخشی دوره‌های دریایی برگزار شده برای کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران خاطرنشان کرد: تجربه بالا و آموزش‌های دوره‌ای در زمینه خدمات دریایی و فعالیت‌های تخصصی، سبب شده تا از کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان یک برند بین‌المللی در صنعت دریایی جهان یاد شود.



  کد خبر : 1841
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :